Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Sigge Svamphund - 27 januari 2008 18:08

I dag skaffade jag mej en ny trofé till min samling.

Var som vanligt i skogen.

Gjorde en trevlig upptäckt ena av mina sjöar var alldeles isbefriad så jag

passade på att bada en massa.

Så hittade en flaska med en del vatten i.

Jag hittade den och alltså är den min.

Släpade den med mej i flera kilometer. Hade faktiskt planer på att ta hem den.

Men jag och matte har ju alltid skilda åsikter om hur användbara mina troféer är.

Flera gånger så har de ju spårlöst försvunnit. Tror tyvärr att de hamnat i den där soppåsen.

Men jag är väldigt rädd om min flaska.

Så jag kom på den goda idén att gräva ner den i skogen

Jobbade hårt med det. Men nu har jag den i säkert förvar tills nästa gång jag passerar där. Då kan jag gräva upp den och fortsätta ha nytta av den.

På bilden så springer jag på de långa spängerna vid min sjö med trofén i munnen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards