Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Sigge Svamphund - 8 januari 2008 18:24

Urtrist dag.

Regnade lite i morse, det kunde jag väl stå ut med.

Sen skulle jag gå till skogen, just då regnade det inte alls.

Men i skogen så började det regna. Dessutom kom det massor med äckligt regn.

Jag visade tydligt att jag ville gå hem igen.

Men matte ansåg att jag visst skulle gå en runda för att röra på mej.

Jag vill inte röra på mej när det regnar.

Dessutom var jag i en skog där jag ganska ofta träffar olika hundkompisar. Inte en hund i sikte idag.

Alltså har alla andra hundar förstående människor som inte tvingar dom till utevistelse när det faller äckligt regn.

I ren protest så brydde jag mej inte ens om spagroparna, allt för att via att jag inte ville vara ute.

Fick i alla fall gå hem till slut.

Fast har ju blivit utsläpad i regnet igen.

Mest tillbringat dagen med att slappa i soffan och drömma om bättre dagar utan regn.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards