Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 24 september 2007

Av Sigge Svamphund - 24 september 2007 18:56

Idag har jag varit i skogen.

Den bra skogen med min älskade bäck.

Men bäcken är fortfarande tom på vatten!!!!! Hittade ett ställe bara där det gick att plaska en del. Resten av bäcken ser ut som på bilden.

Inte alls bra jag vill ju greja ordentligt med den.

Fast jag letade upp en del svamp till matte.

Trevligt att få tjänstgöra som svamphund igen.

När vi skulle gå till bilen så träffade jag en ny kompis.

Kom en trevlig typ tillsammans med sin matte på stigen. Busade en hel del med honom. Han hade visst varit hemlös i ett annat land innan han kom hit. Tur att han fick nånstans att bo.

Eftersom det var på Sörmlandsleden så visade jag honom ett större antal med bra pinnar. Tänkte att han kanske inte vet så mycket om bra pinnar. Så känner jag  ett stort ansvar för att andra vandrande hundar ska kunna roa sej under vandringen.

Visar en bild på min nya kompis också. Hoppas att jag träffar honom flera gånger.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards