Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Sigge Svamphund - 23 september 2007 18:46

Har gjort mitt bästa idag igen men den där monstermaskinen verkar vara odödlig.

Spelar ingen roll hur jag hugger eller försöker ha ihjäl den. Den bara brummar vidare. Det enda som brukar ske är att matte tar mej i halsbandet och ber mej gå någonannanstans.

Vadå, jag måste ju få försvara mitt hem mot det hemska brummande monstret!

Dessutom skyller hon på mej, att det är mitt fel att den måste användas.

Nåt om att jag fäller en massa päls just nu.

Jaha, men jag vet att det gör katterna också och de fega typerna springer och gömmer sej när monstermaskinen är framme.

Om jag fick sköta min päls på mitt sätt så skulle jag inte fälla nånting (nästan).

Typ rejäla lerinpackningar som får sitta länge i pälsen och simturer när inpackningen ska väck.

Frånsett mitt misslyckade mordförsök så¨har jag haft besök av bästa vänner. Har inte träffat dom sen jag sov på Sagostigen så det var mycket trevligt. En av dom är viss egentligen rädd för hundar men inte för mej!

När de åkt så gick jag till min ena sjö.

Tog en massa uppfriksnade simturer från flera av mina bra badplatser.

Har hört att jag nog ska få åka till skogen och leta svamp imorgon.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards