Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Sigge Svamphund - 10 september 2007 19:02

Imorse så stod balkongdörren öppen.

Jag gick ut och la mej där och filosoferade över hundlivets väsentligheter.

Men så började det regna.

Alltså tänkte jag gå in.

Det gick inte!!!!!!!!!!!!!!

Matte hade stängt balkongdörren utan att se att jag var där ute.

Regnet strilade ner och inte kunde jag komma undan det heller. Gnällde lite försiktigt för att påkalla hennes uppmärksamhet men tro nu inte att hon hörde nånting.

Gnällde igen men fortfarande ingen reaktion. Började fundera på om jag skulle få lov att tillbringa hela dagen i det äckliga regnet.

Till slut så behagade matte upptäcka att jag var utelåst och släppte in mej.

Jag tackade henne mycket översvallande och glömde genast alla tankar på anmälan till HO (hundombudsmannen).

Resten av dagen har jag bara ägnat åt mina vanliga hundgöromål.

På bilden så står jag ut tittar ut över Gårmossen.

En mycket vacker plats på min och amttes etapp av Sörmlandsleden.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards