Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Sigge Svamphund - 7 september 2007 18:27

Har ju sett att det tyvärr finns en tortyrkammare även här.

Trodde att jag skulle slippa utsättas för den.

Men inte det inte....................

Var i skogen idag.

Mycket trevligt trots att det är torrt så hittade jag svamp, en trevlig bäck och en spagrop.

Spagropen grejade jag mycket med. Kände att min päls behövde ha en rejäl lerinpackning. Måste ju hålla den i topptrim nu med tanke på alla snygga brudar jag möter.

Väl hemma igen så började matte prata om att "lilla gubben" och le illvilligt.

Eftersom jag inte heter Lilla Gubben så trodde jag att det möjligen var nån av katterna som bytt namn.

Men inte, det var mej hon avsåg.

Tortyrkammaren väntade på mej.

Tydlligen så fick jag inte ha lerinpackningen kvar.

Föraökte gömma mej men utan framgång.

Kan ju meddela att denna tortyrkammare är precis lika äcklig som den förra.

Får väl vara tacksam för att matte hade den goda samken att inte ta kort på mej under tortyren. Hon hade visst planer på det men det blev inte av som tur var.

Behöver ju inte ha bildbevis på förnedringen.

I stället så visar jag en en vanlig bild från skogen idag.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards