Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Sigge Svamphund - 6 september 2007 18:03

I dag var jag ute och åkte bil med matte.

Vi var på en liten ort som heter Flen.

Var tvungen att vänta i bilen medan hon fixade saker.

Så kom hon och hämtade mej.

Hon hade hittat en ny grisöronaffär!

Mycket bra ställe för de har hundcafe. Jag fick alltså följa med in och blev bjuden på smaskigt hundgodis.

Ännu bättre var att matte fick godis med sej hem.

Den affären vill jag absolut åka tillbaka till.

Sen var jag och provbadade en ny sjö. Den tredje sjön som jag lätt kan gå till.

Den var som alla andra mycket sim och plaskvänlig.

Visar en bild när jag plaskar i den.

På väg från från så träffade jag en snygg tjej.

Mycket trevligt för hon ville busa med mej.

Hennes ras heter visst pitbull.

Hörde hur matte muttrade nåt om kamphundar men den här tjejen var ju trevlig. Hoppas jag möter henne igen.

Är faktiskt mycket trevligt att bo i ett samhälle. Möter ju så många nya hundar och människor.

Har kommit på att gamla människotanter gillar mej.

Det är många som pratar med mej och tycker att jag är fin.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards