Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Sigge Svamphund - 4 september 2007 20:01

Nu alla mina fans är jag tillbaka.

Äntligen så kom internet igång så jag kan hålla er underrättade om mina öden och äventyr.

Massor har hänt sen jag skrev senast.

Kommer nog att ta tid att berätta allt.

Men jag börjar med flytten.

Underligt detta med flytta.

Flera av mina bästa vänner kom och så började de att bära ut alla mina saker och möbler och last i släpkärra och bilar.

När det skulle åka fix inte jag följa med utan jag var tvungen att passa ett nästan tomt hus.

Gillade jag inte alls.

Men de kom tillbaka och hämtade resten av mina saker och nu fick jag följa med.

Konstigt det där med att flera av mina möbler var isär skruvade och inget var sej riktigt likt.

Men alla saker sattes ihop och när det skruvade ihop min säng var jag med och kontrollerade noga så min sovplats under sängen fanns.

Sen ägnade jag flera dagar åt att följa med matte till vårt gamla hem och städa.

Eller hon städade och jag låg ute och väntade på att få åka hit igen.

Det är bra att bo här.

Luktar så gott överallt och jag träffar massor med hundar och människor.

I samma hus så bor det en snygg tjej ibland.

En stor sankt bernardstik.

Henne är jag lite kär i (säj inget till Milou, hon kan bli svartsjuk).

Jag har hittat två bra badsjöar som jag provsimmat och de var lika bra som alla andra sjöar.

Imorgon ska jag nog berätta om när jag bodde på Sagostigen.

Framöver ska jag visa en massa nya bilder också.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards