Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Sigge Svamphund - 16 augusti 2007 20:07

Matte påstår att från och med idag så börjar det vara jägare i skogen.

Borde alltså skriva ut och sätta upp den där skylten som jag visade för ett tag sen.

Den där det står svampjakt pågår.

Det innebär att numera så måste jag ha min vackra reflexväst på mej när jag ska till skogen.

Fördelen med den är att när den kommer fram så vet jag att det är dags för skogen.

Fast matte påstår att det är för att jägarna inte ska ta fel på mej och rådjur.

Undrar om det bara är blinda jägare i skogen?

Annars har det mest hållit på och regnat idag.

Bra för mina svampar och alla spagropar blir förhoppningsvis påfyllda.

Har hört att imorgon så ska jag få en lång skogsrunda i en bra skog.

Matte säjer att det blir sista gången innan flytten sen kommer vi inte att ha tid på ett tag.

Hm, gillar jag inte riktigt.

Vi kan väl vara i skogen på dagarna så kan hon packa på nätterna.

Så har jag hört att på lördag ska jag på nåt som heter bröllop.

Vet jag inte vad det är, fast Tuffa briard har ju varit på ett och skrev att det var ok.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards