Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Sigge Svamphund - 12 augusti 2007 19:05

Helt planenligt så blev jag skjutsad till skogen i morse.

Dessutom till den bra skogen med badsjö.

Letade reda på en del kantareller åt matte och massor med mandelriskor.

Matte sa ju åt journalisten som intervjuade mej att jag hade svårt att leta såna eftersom de inte luktar svamp utan skaldjur.

Nästa gång jag har svamplektion ska jag visa bild på såna.

Var ju tvungen att överbevisa henne jag kan minsann visst markera mandelriskor!!!!!!!!

Badade mycket från en av mina badplatser och märkte att matte tänkte blåsa mej på den andra.

Undrar om det finns nån hundombudsman för såna frågor.

Men jag tog saken i egna tassar och stack iväg till den andra badplatsen.

Visar ett par bilder på den ena väntar jag på att hon ska behaga komma till sjön och den andra när jag simmar runt och väntar på att hon ska kasta pinne till mej.

Människor är så långsamma alltid ska man tvingas vänta på dom.

Alla mina spagropar i skogen var tomma på vatten så det var tur att jag fick bada.

När vi var klara i skogen så började det att regna och sen har det hållit på av och till under dagen.

Har alltså inte gjort så mycket mer.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards