Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Sigge Svamphund - 3 augusti 2007 18:31

SUCK matte och hennes mänskliga idéer!

Hon påstod att eftersom jag haft det så intensivt ett tag så skulle jag ha en vilodag idag.

Dumt mänskligt påfund.

Fast så mycket vila har det inte blivit.

Det kom nån och hälsade på matte.

Nån som bor jättelångt bort och var på väg nånannanstans.

Mycket trevligt absolut en av mina nya bästa kompisar.

Hörde att när jag och matte har flyttat så ska hon komma och hälsa på mej en helg. Jag ska visst leta svamp åt henne då.

Idag visar jag en bild på ett av alla mina intressen.

Frånsett vatten, svamp och snygga brudar så är jag mycket intresserad av pinnar.

Den här lilla behändiga pinnen hittade jag i skogen igår.

Brukar bära runt på såna när jag tycker att jag ska imponera på nya människor eller snygga tikar.

Inte för att det fanns varken det ena eller det andra att imponera på i skogen men träna muskelstyrka är ju alltid trevligt.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards