Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Sigge Svamphund - 8 juli 2007 20:29

Regn, regn och mera äckligt regn.

Fast mina svampar lär ju växa.

Jag fick ägna mej åt att passa huset medan matte var på människovalpens dop.

Nu vet jag vad jag missade.

Nån som heter Präst plaskade i vatten och sa att människovalpen ska heta Johan Oliver Mikael.

Sen hade alla människor gett människovalpen en massa presenter och fikat en massa.

Hörde att många av mina bästa kompisar hade varit på det där dopet.

Hm världen känns djupt orättvis.

Bara för att det regnade så fick jag inte följa med.

Dessutom tror jag att den där Präst skulle kunna vara en blivande bästa vän.

Tydligen så gillar ju Präst att plaska i vatten och då skulle jag ju ha mycket gemensamt med henne.

Fast matte har lovat att imorgon så ska vi till skogen och hämta svamp.

Bild från människovalpens dop ska jag visa nån dag när matte har fått dom.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards