Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Sigge Svamphund - 22 juni 2007 22:52

Jag har haft en mycket intensiv midsommarafton.

En av mina bästa kompisar kom hit och sen följde hon med till den där skojiga ön.

På ön var många av mina bästa vänner.

Jag badade massor och busade med alla mina bästa kompisar.

Det växer några kantareller där så jag markerade dom bara för att visa att jag är en duktig svamphund.

Sen var jag med på fastlandet och träffade massor med folk.

Mycket trevligt.

Var många människovalpar som gillade mej och ville klappa på mej.

Matte satte på mej en blomsterkrans som jag fick mycket beröm för.

Alla tyckte att jag var en väldigt fin midsommarhund.

Träffade några andra trevliga hundar också.

Så var jag på ön igen och käkade god mat och busade och badade lite mera.

Nu är jag väldigt trött.

På bilden ser ni hur snygg jag var i min tjusiga krans.

Nu ska jag sova.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards