Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Sigge Svamphund - 19 juni 2007 18:49

I morse så åkte jag med matte till Eskilstuna.

Var och hälsade på mina bästa kompisar Cissi och människovalpen Oliver.

Min andra bästa kompis Marcus var visst och gjorde nåt som heter jobba.

Tänk det fungerar lika bra att titta på Cissis kylskåp.

Jag blev bjuden på en god korvbit.

Sen fikade jag och fick en del gott fikabröd.

Blev lite orolig för att jag inte skulle få nåt grisöra idag.

Vi åkte aldrig till grisöronaffären.

Tänkte att matte kanske glömt bort att hon lovat mej sånt. Men det finns tydligen flera grisöronaffärer för när vi kom hem så fick jag smaska i mej ett .

Mycket gott.

Skulle gå till skogen på eftermiddan men då började det åska och regna.

Blev alltså ingen skog.

Men när det hade slutat så gick jag ut.

Matte hade varit ute och lagt ett sånt där trevligt köttbullespår till mej.

Var länge sen jag letade köttbullar, mycket trevlig sysselsättning.

Borde förekomma oftare.

Har hört att en av alla mina bästa kompisar kommer hit imorgon.

Då ska jag visst gå till skogen och grilla korv.

Låter mycket trevligt.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards