Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Sigge Svamphund - 16 juni 2007 18:02

Idag fick jag äntligen åka till Romossen igen.

Självklart så planerade jag att göra en trevlig lerinpackning av pälsen i min spagrop.

Stack i väg dit långt före matte.

Men...............

Min älskade spagrop är tom!!!!!!!!!

Inte en vattendroppe i den. Jag blev mycket besviken.

Matte säjer att det är bara för att det är så torrt som vattnet försvunnit.

I stället så tröstade jag mej med min älskade bäck.

Skötte om den på många ställen.

Det är lite vatten i den också men jag kan i alla fall plaska runt ganska mycket.

Så städade jag i bäcken.

Som ni vet tar jag ju mitt etappledaruppdarg på stort allvar.

När det kom plast och sånt flytande i bäcken så tog jag det och gav till matte.

Fick mycket beröm för det.

Ska inte vara sopor i min bäck!!!

Jag hittade några små kantarellvalpar också.

Kan faktiskt stå ut med regn om jag får leta svamp sen.

På eftermiddan så var jag ute och gick här.

Hälsade på ett par grannar.

Nu är jag kär!!!!!!!!!

De har en jättesöt liten hundvalp!

En tjej som bara är 8 veckor. Jag ville inte alls följa med matte hem. Ville vara kvar och umgås med henne.

Fast matte har lovat att jag ska få träffa henne igen.

Nu har jag alltså utökat mitt harem med ytterligare en tjej!


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards