Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Sigge Svamphund - 12 juni 2007 18:46

Idag har jag haft stora dejting dagen.

Inledde den med att umgås med Sessan. Tillhör ju mina hundliga morgonrutiner.

Sen hörde jag ett sånt där trevligt telefonsamtal.

Mycket riktigt jag fick frågan om jag ville åka till Milou.

Det är en synnerligen korkad fråga.

Så klart jag ska träffa henne.

Som vanligt luskörning dit. Nu gick det ännu långsammare för matte ägnade sej åt att skratta åt mej!!!!!

Påstod att det säkert ser jättelöjligt ut när jag står bakom henne och sticker ut huvudet genom bilfönstret och gnäller.

Vadå, jag försöker ju bara få henne att inse att det är bråttom till Milou.

Hade väldigt trevligt i ett par timmar.

Idag så bjöd Milou mej på mat. Man kan äta middag när man dejtar har jag hört.

Eller hon bjöd.............

Hennes matskål stod framme så jag försåg mej. Annan mat än den som serveras hemma och mycket god. Milou protesterade inte så jag åt mej mätt.

Får väl bjuda tillbaka om hon kommer hit.

Ikväll så gick jag till skogen.

Grejade med mina spagropar.

Så hörde jag hur mina andra brudar Minou och Tilda ropade på mej.

Självklart så övergav jag matte och stack dit.

Känner mej mycket eftertraktad.

Fast när jag kom så var de tvungna att gå in. De har perioden när de luktar väldigt gott så det är visst inte lämpligt att de träffar mej.

Men jag hittade den där bollen som jag aldrig lyckas "låna" hem.

Busade med den och min bästa kompis deras husse istället.

Men så hörde matte åskan och sa att det var dags att gå hem.

På väg hem så skaffade jag mej två nya bästa vänner.

Satt ett par människor i skogskanten.

Jag stack genast iväg för att hälsa på dom.

Trevliga människor som kastade pinnar åt mej. Jag imponerade på dom genom att visa att jag minsann kan dra fram mindre träd.

De blev imponerade av min råstyrka.

Absolut nya bästa kompisar.

Men matte avbröt det roliga genom att prata om åskan och regn och att jag var tvungen att följa med hem.

Nu är jag faktiskt ganska trött. Det tar på krafterna att dejta fyra brudar på samma dag.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards