Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Sigge Svamphund - 22 maj 2007 18:33

Haft en bra dag.

Först åkte jag och hälsade på min bästa kompis mattes mamma.

Mycket trevligt eftersom jag vet exakt var hennes kylskåp finns.

Om jag tittar tillräckligt bedjande och ser ut som om jag inte fått nåt att äta på väldigt länge så brukar det komma ut godsaker från kylskåpet.

När jag var i Eskilstuna så var jag med om nånting nytt.

Matte ställde sej och grejade med nåt vid en vägg.

Mycket skumt, jag var tvungen att ställa mej på bakbenen och kolla närmare.

Hörde hur folk bakom oss skrattade åt mej.

Vadå, jag brukar passa bilen eller hela banken när matte hämtar pengar.

Detta var faktiskt min första kontakt med en bankomat!

Men nu vet jag hur en sån fungerar så jag kanske ska skaffa mej ett eget konto.

Så åkte jag till Grisöronaffären.

När matte kom ut därifrån så hade hon både en ny frisbee och grisöron med sej!!!

Frisbeen hade hon bara behövt betala lite för och grisöronen hade hon fått bara för att den förra sjönk. Var visst nåt fel på den. Grisöronaffärer är bra affärer!

Har ägnat resten av dagen åt att busa med min frisbee och denna ska jag inte ta med mej till nån av mina sjöar.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards