Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Sigge Svamphund - 21 maj 2007 18:38

Har ägnat dagen åt mina tjejer.

Började dagen med att umgås med Sessan.

Mycket trevligt.

Ett tag senare så frågade matte om jag ville åka och hälsa på Milou.

Förbaskat korkad fråga, så klart jag ville!!!!!!!

När jag ska dit så är det bråttom.

Begriper inte varför matte ska envisas med att lusköra.

Bilfönstret var öppet så jag stack ut huvudet och gnällde.

Tänkte att vi kanske skulle möta nån som skulle begripa att jag hade bråttom och få matte att inse att hon ska köra med gasen i botten.

Desto närmare vi kom desto mera gnällde jag.

Visste ju att Milou väntade på mej.

Mycket riktigt hon känner ju igen ljudet av min bil så hon kom genast springade till grinden.

Gillar verkligen sånt mottagande.

Kastade mej ur bilen och fram till Milou.

Ägnade ett par underbara timmar åt att busa.

Borde faktiskt få träffa Milou mycket oftare.

Hörde hur människorna pratade om att det är tur att jag åker bil dit för om matte gått dit med mej så hade risken varit stor att jag skulle sticka dit ensam.

Ha!!!!!!

Korkade människor...........jag vet ju precis vägen till Milou och desutom den som är närmare över åkrarna.

Är ju bara några dager sen jag försökte rymma dit.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Försökt undvika att gå ut eftersom det regnar.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards