Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Sigge Svamphund - 3 maj 2007 19:12

Började dagen med att umgås med min tjej Sessan.

Alltid trevligt att inleda dagen med lite busande.

Så följde jag med matte och hämtade ny färg till Sörmlandsleden.

Sen var vi ute på en annan del av Sörmlandsleden.

Trevligt ställe för jag hittade en ny sjö.

Självklart så provbadade jag från några olika ställen. Sjön utföll till full belåtenhet. Mycket sim och plaskvänlig, kan tänka mej att besöka den igen.

Jag borde nog ta anställning som provbadare.

Fick syn på nåt som jag tänkte skulle bli en ny bästa kompis.

Rörlig pinne som såg skoj ut.

Nähä, hindrad av matte, jag fick inte alls bli kompis med en orm. Hörde att han hette Snok. Nåt mutter från matte om att det var tur att det var Snok. Hade han hetat Huggorm så hade han varit farlig om jag blivit biten.

Kan inte jag få välja mina vänner själv?????

Igår kväll  så försökte jag hälsa på Igelkott igen, men han vill inte heller prata med mej. Bara rullar ihop sej och muttrar åt mej.

Ja,ja det är tur att jag har alla mina snygga tikar att umgås med.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards