Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 april 2007

Av Sigge Svamphund - 15 april 2007 20:07

Har tillbringat större delen av dagen ute.

Perfekt detta när dörren står öppen så jag kan ha stenkoll på reviret.

Var i skogen ett tag.

Kollade alla mina vattensamlingar riktigt grundligt.

En del av dom har ganska vatten som luktar ganska mycket nu.

Spelar ingen roll de är lika trevliga att greja i.

På väg från skogen så höll matte på och tränade med mej.

Korkade saker som att jag ska ligga stilla medan hon går iväg. Så får jag inte komma förrens hon ropar på mej.

Förstår absolut inte meningen med det.

Funderar allvarligt på att testa samma sak på henne.

Hon får lägga sej i skogen och sen går jag och letar svamp själv.

Undrar om hon skulle vara road av det?

Väl hemma så fick jag höra att jag stank av vattnet i vissa vattensamlingar.

Raka spåret in i tortyrkammaren duschen.

Hade jag fått bestämma så kunde ju matte ha tagit min bil och kört mej till nån av alla mina badsjöar istället.

Hade så gärna simmat mej ren.

Nädå, torterad!!!!

Imorgon är det ju dags för hundkursen igen.

Hörde hur matte pratade med Milous matte om att jag och Milou ska träffas och busa på dagen imorgon.

De tror att vi ska vara trötta på varandra och koncentrea oss på kursen på kvällen.

Ha,ha kan de ju tro då!

Så återstor det att se hur det går med monsterhundarna om de kommer.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards