Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 april 2007

Av Sigge Svamphund - 12 april 2007 19:06

I morse hörde jag att jag skulle få besök idag igen.Alltid trevligt med besök och jag antog att det var blivande bästa kompisar som skulle komma.När de kom så såg jag att det var en hund med i bilen.Ännu bättre jag såg en massa trevligt busande framför mej.Men..........Ur bilen kommer det en gammal sur labradorgubbe.Efter två sekunder så bestämde han sej för att klå upp mej!Jag har ju inte för vana att slåss, tror ju att alla är mina bästa vänner.Men jag lyckades i alla fall få in ett bett så att han blödde från läppen.Jag blödde lite jag också.Resten av tiden som de var här fick den gamla surgubben sitta i sin bil och yla.Var nästan så jag önskade att surkattan Penny skulle läxa upp honom.Men hon visade sej naturligtvis inte.Hörde att matte var sur för att de hade tagit med honom.Surgubben gillar visst inte andra hanar.Personligen såp gillar jag inte surgubbar som kastar sej ur sin bil och slåss med mej.För övrigt har jag inte gjort så mycket idag.Matte säjer att hennes hjärna håller på att rinna ut genom näsan.Det innebär att hon är ganska tråkig.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards