Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 april 2007

Av Sigge Svamphund - 10 april 2007 18:32

När jag skulle gå ut sista gången igår så träffade jag på den där konstiga typen Igelkott.Han verkar ju trevlig så jag försökte bli kompis med honom.Men han vill tydligen inte det.Vass o stickig är han när jag försöker nosa på honom.Matte hon hämtade en massa mat till honom.Både kattmat och av mitt torrfoder!!!Vet inte om jag vill bjuda honom på min mat när han inte vill umgås med mej.När jag varit ute så sprang matte ut och tittade på honom flera gånger.Skulle visst kolla vilken mat han tyckte bäst om.I morse var all mat borta så han gillade tydligen både katternas mat och min.Jag fick besök på morgonen.Människovalpen Oliver kom tillsammans med min bästa kompis Marcus.De var visst ute och åkte för att Olivers mamma skulle få sova en stund.Jag tycker att människovalpen är en trevlig typ. Ok, han kan ju inte leka ännu men det är skoj att träffa honom.Katterna där emot är rädda för honom.Fast surkärringen Penny hon klår upp mej när människovalpen är här. Får väl vara glad att hon inte vågar slå på honom.Har hört att jag ska få besök imorgon. En av mina bästa vänner kommer så jag ska åka och titta på de konstiga svamparna.Så har jag hört ett rykte om min älskade bäck också. Hoppas det stämmer.Rapport kommer imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards