Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 31 mars 2007 19:05

Matte har bekymmer om min tjusiga svans.Den hänger inte riktigt som den ska.Hon påstår att det heter vattensvans och det beror på allt mitt simmande i kallt vatten igår.Svansen bekymrar inte mej ett dugg och inte gör det ont heller.Men hon påstår att jag har badförbud tills svansen är ok.Hm, jag som hade trott att jag skulle bli skjutsad till alla mina bra badsjöar nu för vårens provsimningar i dom.När jag var på en av dagens promenader så hade jag en massa för mej i några lerpölar.Badförbud då måste jag ju slippa tortyren duschen också.Ja, det var vad jag trodde.Nädå, direkt insläpad i tortyrkammaren.Får jag inte simma så borde jag ha duschförbud också.Fast enligt matte är det inte samma sak.Människor och deras konstiga påhitt!Så har jag insett en annan sak!Senaste veckan har jag inte fått åka i bilen som jag äger.Istället har jag åkt i mattes mammas bil.Idag insåg jag att matte håller på och säljer min bil!!!Hm, undrar vad jag ska åka i så jag kommer till alla för mej viktiga ställen.Känns lite oroväckande detta.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards