Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 25 mars 2007 19:02

Inledde dagen med att rymma.Eller matte påstår att jag rymde.Egentligen var det så att jag gick ut ihop med Penny och Lufsen.Tänkte att matte inte skulle se skillnad på mej och katterna.Väl ut så tog jag chansen att försöka besöka Sessan.Verkade inte som om hon var vaken och det dröjde inte innan matte kom med kopplet.Slut på det roliga och hemsläpad *suck*.När jag var ute nästa gång så grejade jag i några ovanligt intressanta vattensamlingar.Visst det var lite lerigt i dom men inte så farligt.På väg hem så hjälpte jag matte att leta blåsippor.Men otack är världens lön!!!Direkt insläpad till tortyrkammaren för att bli duschad.Fick höra att jag var mer lerfärgad än svart och jätteskitig.Hm, ska jag tackas så för jobbet med att leta blommor ska jag sluta med det.Inte nog med det........Jag hade minsann hört att blommorna skulle med till människovalpen.Självklart så tänkte jag följa med.Vet ju att det är min nya bästa kompis och desto tidigare han lär känna mej desto bättre.Men inte det inte...........När jag trodde att jag och matte skulle åka så får jag höra de där avskyvärda orden "passa huset".Matte behagade komma tillbaka hem och berättade om hur söt människovalpen är och en massa annat.Kände att det luktade nåt nytt om henne.Har i alla fall fått känna lukten av honom.Men jag tycker att jag borde ha fått bekanta mej med honom.Dumma mänskliga påhitt om att jag hinner träffa honom sen. Blää!!!I morgon ska jag på den där hundkursen ihop med Milou igen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards