Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 22 mars 2007 19:28

Börjar med att visa en bild av människovalpen Oliver Mikael.Det är hans pappa och min bästa kompis Marcus som tagit den.Det mesta har handlat om människovalpen hela dagen.Jag blev så inspirerad att jag rymde på förmiddan.Luktar ju så otroligt gott av Sessan så jag rymde dit. Tänkte åstakomma lite hundvalpar för att se om de får samma uppmärksamhet.Tyvärr så träffade jag inte Sessan och matte begrep var jag var så det blev inga valpar.Nädå, jag blev hemsläpad.........Träffade på fåglar som lagt beslag på en av mina älskade vattensamlingar.Ha, de har ingen rätt att simma runt där så jag jagade iväg dom.Hörde att de visst kallas för änder.Fullkomligt oväsentligt de ska inte hållas i mina vattensamlingar.Nu funderar jag mest på när jag ska få tillfälle att umgås med människovalpen.Har på känn att han kommer att bli en kul typ om jag får uppfostra honom.

Av Sigge Svamphund - 22 mars 2007 10:15

I natt föddes äntligen människovalpen!!!!En liten kille som vägde 3985g 51 cm lång och ska heta Oliver Mikael.Nu kanske matte slutar virra runt och livet återgår till det normala.Verkar vara jobbigt att bli farmor till en människovalp.Undrar vad jag blir till den?Återkommer ikväll om vad jag gjort under dagen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards