Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 20 mars 2007 18:12

Inledde dagen med att umgås med Sessan.Hon börjar lukta väldigt gott.Hörde hur människorna pratade om att nu får vi inte träffas.Hm, förstår inte det där, Nu när hon luktar extra gott så är det väl viktigt att vi träffas eller?Så var jag ute och skulle träna på läxan.Alltså göra en sväng och sätta mej bredvid matte.Lockad med godis, men jag blev störd av tranorna som höll på och skränade.Lärde mej snabbt men matte påstår att jag måste träna mera.Begriper inte.......jag kan ju varför ska jag då träna?Så var det visst nåt mera vi ska träna på.Sen blev det rikitgt skoj.Var i skogen och grejade med mina vanliga jobb.På väg därifrån hände det något.Matte ställde sej och plaskade i en vattensamling!!!Jag trodde att hon äntligen hade förstått hur trevligt det är att plaska i vatten.Alltså började jag jobba i samma vattensamling och kände en djup gemenskap med henne.Men säj den lycka som varar.Hon var inte alls ute efter att plaska utan skulle bara bli av med en massa lera under stövlarna.Ja,ja i alla fall en början hon kanske inser hur skoj det är så vi kan plaska ihop.Inte har den där människovalpen fötts heller.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards