Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 17 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 17 mars 2007 18:37

Ja, jag begriper inte riktigt vad som är så eländigt med dom.Det är matte som påstår att de är odjur.Nu håller hon på och rotar i min päls flera gånger om dagen.Visst det är väldigt mysigt att bli kliad men hon kallar det för fästingjakt.Jag har redan fått flera stycken.Personligen så besväras jag inte av dom, men saknar matte sysselsättning och vill plocka bort dom så är det väl bäst att låta henne hållas.Idag har jag haft besök av Mattias, mattes andra son.Han hade med sej sin tjej och hennes människovalpar.Jag ägnade tiden åt att försöka lära dom, människovalparna alltså, att leka med mej.Men det är ganska svårt för de bara springer runt och verkar inte förstå hur man leker med mej.Det tog ganska mycket på mina krafter så sen sov jag gott.Annars har jag inte gjort så mycket idag.Jo, jag letade upp de där blommorna igen och markerade.Mycket riktigt, jag fick godis!Det var tanken eftersom jag var godissugen.Så tyckte jag att matte skulle leka med mej och min älskade dunk.Men hon tyckte att jag skulle inte bara leka utan träna på det där onödiga sitta stilla.Förstår inte riktigt meningen med att hon kastar dunken och sen måste jag sitta och vänta tills hon säjer att jag får hämta den.Jag vill ju helst hämta nästan innan den är kastad.Inte har mina bästa vänner Marcus och Cissi fått nån människovalp idag heller.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards