Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 15 mars 2007 17:56

Haft en mycket intensiv dag.På förmiddan råkade jag ut för det där eländiga passa huset.Men sen.........Först jobbade jag ordentligt i min vattensamling här.Sen så började hyresvärdens ena assistent med ett mycket trevligt jobb.Han började klippa grenar från ett äppelträd.Perfekt arbete för mej att delta i.Assistenten på stege och jag under beredd att ta emot alla pinnar.Mycket trevligt och krävde mycket koncentration eftersom det ibland föll många pinnar på en gång.Mitt i allt det roliga så kom matte och påstod att vi skulle ut och gå.Jag följde med över gården sen vände jag och sprang tillbaka.Tänkte att hon inte skulle märka att jag inte var med.Hon märkte det.När jag vänt tillbaka för tredje gången så blev jag kopplad!Suck, begriper hon inte att trädbeskärning är viktigare onödiga saker som promenader och hämta post?Hade tur så det var inte klart med trädet när jag kom tillbaka.Kunde alltså fortsätta att assistera.Tror att jag ska bli trädbeskärningsassistent.Ett jobb som passar mej alldeles utmärkt.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards