Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 14 mars 2007 17:59

Trevlig dag......Inledde den med att träffa Sessan. Alltid trevligt med tjejumgänge på morgonen.På eftermiddan så blev det ännu bättre.Gick till skogen och träffade mina andra tjejer Minou och Tilda.Jag fick en försenad födelsedagspresent från dom.Mycket trevligt. En massa gott godis som jag inte fick smaska i mej allt på en gång.I skogen så plaskade jag runt i alla mina vattensamlingar och hittade en ny perfekt spagrop.Dessutom tog jag årets första simtur i en mycket djup vattensamling.Försökte som vanligt imponera på tjejerna genom att visa min råstyrka.Stora pinnar imonerar inte så jag släpade fram ett mindre träd.Inte blev de imponerade av det heller. Konstigt..........Hörde att matte sa att när svampen kommer så kan jag kanske imponera på dom genom att visa hur duktig jag är på att leta sån.Matte är just nu inte klok.Det är visst dags för människovalpen att födas när som helst så hon går ingenstans utan att ha telefonen med sej.Nervös och virrig är hon också.Människor är konstiga ibland.Avslutar med att visa en bild.Det är Minou, Tilda och jag i skogen idag.Tjejernas matte tog bilden på oss.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards