Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 11 mars 2007 18:51

I går såg jag ju till att få med mej en dunk från skogen.Matte påstår att jag stal den.Gjorde jag inte alls!!!!!Såg bara till att den kom till rätt ställe alltså mitt hem.När jag vaknade i morse så skulle matte släppa ut ett par katter.Jag passade på att kasta mej ut genom dörren, brukar inte göra så men jag längtade efter dunken.I går kväll hamnade den ju under bilen.Som tur var låg den kvar, var lite rädd för att rävuslingen skulle ha snott den.Inte fick jag fram den själv utan var tvungen att invänta hjälp från matte.Sen ägnade jag massor med tid åt den.Det är jätteskoj att brottas med den eller se till att någon kastar den åt mej.När jag skulle gå till skogen så tog jag självklart med mej dunken.Plaskade runt med den i några av alla mina vattensamlingar.Lyssnade efter mina tjejer Minou och Tilda men hörde aldrig att de svarade mej. Ikväll så hörde jag att det var människor vid grannens lagård.Jag tog dunken och sprang dit.Trevliga typer som beundrade min dunk och kastade den åt mej.De tillhör numera min stora skara bästa vänner.Alltså alla hundar borde få varsin vit femlitersdunk att roa sej med.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards