Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 7 mars 2007 20:17

HUNDLÅDA!!!!!!Det har regnat hela dagen.Tro nu inte att jag slipper gå ut för det.Nä då, jag har släpats ut för att matte påstår att jag måste göra både det ena och det andra.Jag tycker att jag gått ut om jag sätter mej på verandan.Där skyddar ju taket från regnat.Men nädå, jag släpas ut i alla fall.Livet är djupt orättvist!!Katterna har minsann sin kattlåda att använda när de inte vill gå ut.Fanns det nån rättvisa i världen så skulle jag få en hundlåda att använda vid regn.Dessutom är jag sur på matte.Hon försvann förut och sa åt mej att passa huset.Blää!!!Som om inte det räckte så kom hon hem och luktade Milou!!!!Hon har alltså varit där idag igen utan att jag fick följa med!Undrar vad hon har för dåliga ursäkter för det beteendet????Alltså åka dit och lämna mej hemma.Tänk om Milou tror att jag har övergett henne eller nåt annat tokigt.Idag känns mitt hundliv verkligen eländigt.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards