Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Sigge Svamphund - 1 mars 2007 18:29

Det här hände igår, men jag hann inte berätta om det eftersom jag skulle svara på alla frågor.I alla fall så här var det.Jag var med matte i Malmköping.Hon stannade bilen vid en affär.Ibland får jag följa med in där men i går så väntade jag i bilen.I affären finns det en snygg tik som jag umgås med när jag följer med in.Jag satt i bilen och tittade rakt in i affären.Såg hur matte hälsade på tiken.Hm, bara det......att hon kelar med en annan hund!Sen hände det.Jag såg hur hunden stoppar hela huvudet i mattes jackficka och käkar av mitt godis!!!Tro nu inte att det bara hände en gång, nädå massor med gånger så stoppade hon dit huvudet och snodde godis.Kände mej alldeles maktlös, kunde ju inte komma ur bilen och förhindra det heller.När matte kom ut ur affären så luktade hon tik lång väg och allt godis var slut!!!!Alltså jag delar gärna med mej, men stjäla alla mina Frolic är att gå lite väl långt.Ska nog se till att äta upp alla innan matte besöker den affären igen.Vet att det finns en massa nya i hennes ficka nu som tur är.I dag har det regnat för första gången på jättelänge.Slapp vara ute precis då som tur var.Kom på att jag kanske skulle önska mej en hundlåda i födelsedagspresent.Fast det finns en fördel med regnet, det kommer att bli en massa mysiga vattensamlingar att plaska i.I morgon är det min födelsedag, undrar om jag får nån present?

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards