Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Sigge Svamphund - 20 februari 2007 18:33

Massor med ny mysig snö ute.Ja alltså jag tycker att den är mysig och matte tycker nåt helt annat.I dag så såg jag till att få följa med ut och åka.Precis när jag hade tagit plats i min bil så kom monsterbilen.Ja alltså den där som männsikor kallar pelletsbil.Trodde ju att jag skulle bli utsläppt ur min bil för att äntligen kunna undersöka monsterbilen.Men inte det.......Trots att monsterbilen hade besvärligt med all snö fick jag bara titta på den genom rutan.När den äntligen stod där den skulle så såg matte till att vi åkte istället.När jag kom hem så var monsterbilen borta, tyvärr. För övrigt så kallar hon min bil också för monsterbil.Tror att hon missuppfattat det.Pelletsbilen är en monsterbil, min bil är en bil och inget monster!Fast det har visst att göra med att hon ska göra nåt som heter besiktiga den.Vet jag inte vad det är men tycker att det är något som jag har rätt att delta i.När jag var ute på eftermiddan så kom traktorn som plogar gården.Trodde igen att jag skulle ha chansen att få umgås med den.Nähä, det där kopplet åkte på och jag blev insläpad.Varför?Tänkte ju bara kontrollera att det blev ordentligt plogat.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards