Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Sigge Svamphund - 14 februari 2007 20:05

Har haft en ganska händelselös dag.Bara ägnat mej åt de vanliga sysselsättningarna.Fast jag läste nå läskigt i min bloggkompis Tuffas blogg.Hon hade sett nån som var ute och bar på en död räv.Visst jag tycker att rävuslingen här ska flytta nån annanstans och att den ska låta bli att mörda harar.Men jag vill inte att nån ska skjuta den för att ta pälsen.Päls ska ju bara vi djur ha.Tänk om nån dödade mej och tog min päls?Matte säjer att i andra länder så dödar de hundar och tar pälsen.Vi hundar som lever här har allt tur som får ha den i behåll.Människor har ju andra kläder och borde klara sej med dom.För övrigt så börjar det lukta mer och mer gott där min tjej Sessan bor.Börjar fundera på om jag ska göra en utflykt dit nån dag.Ja alltså utan att matte ska med och ha koppel på mej.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards