Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Sigge Svamphund - 8 februari 2007 17:17

Nu vet jag vad överraskningen i skogen var!Mycket bättre än isfria vattensamlingar!Matte gick med mej till skogen och sa att överraskningen väntade.Mitt i skogen så träffade jag TVÅ snygga tikar!!Dom där två brudarna som bor på andra sidan min skog.Mycket trevlig överraskning.....Jag försökte att imponera på dom genom att visa vilka jättepinnar jag kan släpa fram.Tror inte att de blev imponerade av det.Var i skogen länge med dom, på flera av mina trevliga ställen.En av mina favoritvattensamlingar var nästan utan is så jag visade dom hur roligt man kan ha i såna.Då fick jag veta att de minsann brukade höra när jag jobbar med utgrävningarna där och funderat på vad det var som lät.Nu vet de ju att det är jag som är i skogen.Hörde att matte och deras matte pratade om min bäck.Lät som om de ska följa med dit när det blir vår.Undrar om det är vår imorgon?Jag hittade ett helt rådjursben också som jag försökte imponera med.Får jag träffa två brudar på en gång så gäller det ju att ta till alla medel för att de ska bli intresserade av mej.De måste ju förstå att jag är en trevlig typ som de vill träffa igen.Men det tar på krafterna att träffa två tjejer.Nu är jag väldigt trött och ska nog sova bort kvällen.Hoppas att det inte dröjer så länge innan jag får träffa dom igen.....

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards