Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Sigge Svamphund - 2 februari 2007 19:01

Igår hade jag ju tur och slapp duschen.Men idag måste "slippa duscha guden" varit upptagen med nåt annat.Var i skogen.Mycket trevligt för en av mina favoritvattensamlingar var alldeles utan is.Hade mycket jobb i den.Fast vattnet blir väldigt lerigt när jag gräver.Då blir ju jag också ganska lerig i pälsen.Gjorde mitt bästa för att få bort leran genom att rulla meji snön.Men så var det det där nya vattnet när jag var nästan hemma.Skulle bara kolla det lite och så blev hela jag blöt av illaluktande vatten.Det var raka vägen till duschen när jag kom in.Gillar det inte!!!!!Matte påstår att jag ser ut som om jag är på väg till min egen avrättning eller så.Vatten är så trevligt bara det inte kommer ur duschslangen.Inte har jag en chans att komma undan heller.Kanske ska undvika illaluktande vatten.Gårdagen avslutade jag med att jaga bort räveländet.Kände på lukten att den var nära.Så jag sprang vilt skällande iväg för att förklara förräveländet att han skulle försvinna.Han kan ta med sej vildsvinen och fasanerna och flytta nån annanstans. Tänk vad lugnt jag skulle få det.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards