Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Sigge Svamphund - 1 februari 2007 19:02

Ibland så utsätts jag för konstiga saker.Som idag t ex.Ost är väldigt gott.Men nu bestämde sej matte för att jag minsann skulle ha ostbiten på nosen innan jag fick ta den.Oj,oj vad hon kämpade.Höll mej i hakan och försökte lägga osten på min nos.Enda effekten blev att jag höll på att bli alldeles skelögd.Var ju tvungen att försöka hålla koll på osten.Alltså hon lyckades inte, men påstår att vi ska träna mera på det där.Människor och deras konstiga idéer.Här är det töväder så snön sjunker.Idag så hittade jag en synnerligen intressant vattensamling utan is.Den var jag självklart tvungen att undersöka ordentligt.Grävde upp en massa mer eller mindre oidentifierade saker.Så trevligt att det går att komma åt vattnet igen.Men jag lev visst ganska lerig.Hörde det där förhatliga ordet dusch.Nähä då, inte jag inte, i alla fall inte frivilligt.Alltså ägnade jag mej åt intensivt snörullande och slapp duschen.Efter som det nu finns vatten ute så borde jag få åka till bäcken.Har jobb att göra där.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards