Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 26 januari 2007 20:19

Som sagt jag gillar inte detta med passa huset.Dagen började bra med en massa mera snö.Lyckades dessutom gräva fram en av mina leksaker ur en snödriva.Så hjälpte jag matte när hon skulle ha bort all snö från bilen.Skoj sysselsättning.Hon borstar och skrapar och jag hoppar runt och försöker fånga snön.Självklart så trodde jag att vi skulle ut och åka.Men inte det inte.Matte talade om att jag skulle passa huset.Mycket besviken så gick jag och la mej i hennes säng och deppade.Kände mej som världens mest övergivna hund.Hon var säkert och gjorde massor med roliga saker.Nåja, hon behagde komma tillbaka hem igen.Tydligen så hade hon dessutom träffat några av mina bästa kompisar.Livet är orättvist!Jag borde ha fått följa med.Har kommit på att jag kanske inte ska bädda i hennes säng när jag är själv.Får alltid höra att hon minsann ser att jag legat i sängen.Ja,ja måste ju ta chansen.I morgon hoppas jag att jag kommer till skogen.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards