Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 11 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 11 januari 2007 18:40

Igår kväll så blev jag utsläpad i regn sista kissturen.När jag skulle gå ut i morse var det vitt!!!!!!Marken var alldeles täckt av snö!Jag slängde mej omgående i allt det vita och rullade runt.Provsmakade och kom fram till att det var god snö!Hade nästan inte tid att göra det jag skulle för det var mycket roligare att hålla på med snön.Om jag fått bestämma (får jag nästan aldrig) skulle jag ha varit ute i snön hela dagen.Men jag har fått vara ute mycket i den.Så har jag en gång för alla överbevisat matte!Nu är det snö och alltså vinter.Enligt henne är vinter detsamma som ingen svamp.Ha, vad tror ni jag gjorde idag?Självklart så hittade jag svamp.Det finns alltså sån på vintern.Passade på att gräva ut lite vattensamlingar också. Sen rullade jag mej ordentligt i all skojig snö.Allt för att slippa bli insläpad i duschen.Slapp duschen.Nu snöar det ännu mera ute. Hoppas att det är massor som jag kan busa i när jag ska ut nästa gång.Snö är nästan lika bra som favoritbäcken och badsjöar.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards