Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 9 januari 2007 18:16

I morse så roade jag mej ordentligt.Det var mörkt när jag skulle ut på morgonrundan men det är ju inget som bekymrar mej.Min fantastiska nos sa mej att det växte svamp i närheten.Tog mej bara ett ögonblick att lokalisera dom till ett träd.Markerade snyggt och förväntade mej godis från matte.Ha,ha ni skulle ha sett när den där halvblinda människan skulle försöka hitta svamparna i mörkret.Jag var tvungen att stå på bakbenen och nästan ha nosen på svamparna.Fast jag fick mycket beröm och ett par Frolic när hon väl hittat dom.Människor kan varken ha speciellt bra syn eller luktsinne.Det luktade ju på långt håll.Heter visst vinterskivling de jag hittade nu.Annars har jag inte gjort så mycket idag.Ute regnar det och stormar så det är ytterst motvilligt som jag går ut.Tittade i min besöksstatistik och såg att det redan varit över 1100 sidvisningar denna månad. Många nya besökare varje dag också.Lite nyfiken blir jag ju.Vilka är ni alla som läser om mitt hundliv?Ni kan väl skriva en hälsning i kommentarer.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards