Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 4 januari 2007 19:43

Hm, det känns som om jag håller på och tappar kontrollen i mitt eget hem.De där kattungarna som tillhör den stora skaran mina bästa kompisar ska flytta!!!!Tro nu inte att jag har haft nåt inflytande på detta.Nädå, här får jag bara höra att det är dags för dom att flytta hemifrån.Hade jag fått bestämma så hade de bott kvar hos mej.Jag hade säkert kunnat ge dom en mycket bra uppfostran och lärt dom diverse livsnödvändiga saker.Gillar inte alls detta.Idag har det regnat en stor del av dagen.Ingen hundlåda i sikte utan jag blir utsläpad i regnet.Fullkomligt hänsynslöst!Matte har pratat nåt om skogen......Jag hoppas verkligen att hon har den goda smaken att skjutsa mej till skogen med bäcken.Känns som om jag behöver dit och sköta om den.Ja,ja såna här bedrövliga dagar så får jag väl leva på att jag i alla fall fick umgås med Milou igår.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards