Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 3 januari 2007 17:19

Detta var då inte en dag för tidigt!!!!!Idag äntligen har jag fått träffa min älskade Milou!Matte hade den goda smaken att åka dit med mej.Jag visste inte hur fort jag skulle komma in till henne och jag tror att hon blev lika glad av att se mej.Vi har busat massor och verkligen umgåtts idag.Tänk om våra mattar kunde inse att vi behöver träffas mycket oftare...Inte en massa tjafs om löpning och andra saker att göra.Det var i alla fall MYCKET trevligt att verkligen få umgås ordentligt med henne.Jag menar hon är ju min stora kärlek.....Detta kommer jag att kunna leva ett tag på. Så hoppas jag att det inte alls dröjer så länge innan jag får umgås med henne igen.Inte lätt detta att vara kär i nån som jag får träffa alldeles för sällan.Fast det tar på krafterna att träffa kärleken.Nu är jag väldigt trött av allt busande.Ska nog vila en stund.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards