Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 januari 2007

Av Sigge Svamphund - 1 januari 2007 15:22

Så har jag firat in det nya året.Det gjorde jag genom att smälla i mej ett smaskigt grisöra igår. Katterna de fick minsann sån där god Whiskas......Matte var orolig för att jag skulle bli rädd för smällarna.Visst det var ett väldigt smällande runt tolv men jag brydde mej inte.Begrep bara inte varför jag skulle ha koppel på mej på sista kissrundan. Men det var som säkerhet om jag skulle bli rädd. Tror matte var rädd för att jag skulle dra till skogs.Självklart har jag avlagt en massa nyårslöften* Ska vara ännu mera i skogen.* Leta och plocka ännu mer svamp plus lära mej flera sorter.* Provbada fler nya sjöar och bada ännu mera i de jag har.* Se till att få komma till bäcken oftare* Skaffa mej lite flera hundbekanta (gärna snygga tikar)* Kanske omöjligt men......få en hundlåda så jag slipper gå ut när det regnar.Hoppas att alla ni som läser min blogg får ett bra 2007.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards